سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
انتظار فرج
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بخوانید و بخندید

بوش : خداوند مرا به ریاست جمهوری برگزید
 
بوش در دیدار با محمود عباس اعلام کرد از جانب خدا از وی خواسته شده است تا به حل بحران خاورمیانه کمک کند.

 

روزنامه "کومپاس" چاپ اندونزی در شماره روز دوشنبه خود به قلم "مارولی توبینگ" به دیدار جرج بوش و محمود عباس اشاره دارد که در این جلسه "جرج بوش" مدعی شد خداوند او را برای ریاست جمهوری آمریکا انتخاب کرده است.

نویسنده اندونزیایی در مقاله‌ای با عنوان "رییس جمهوری آمریکاو صدایی از آسمان" نوشت: بوش در دیدار با محمود عباس اعلام کرده است از جانب خدا به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شده است، از جانب خدا به وی دستور حمله به القاعده و صدام حسین داده شده است و از جانب خدا از وی خواسته شده است تا به حل بحران خاورمیانه کمک کند.

در بخش دیگری از این مقاله آمده است : بسیاری از تحلیل گران مسایل سیاسی از جنگ عراق به عنوان بلای جان آمریکا، اشتباه فاحش دولت این کشور و همچنین جنگی که پیروزی در پی‌نخواهد داشت، یاد می‌کنند.

" اما رییس جمهوری آمریکا همچنان بر مواضع خود مبنی بر ادامه روند فعلی در عراق پافشاری می‌کند."
به نوشته روزنامه کومپاس " موضوعی که بیش از دیگر مسایل به چشم می آید عدم واکنش احزاب سیاسی آمریکا و مردم این کشور به تصمیمات بوش است.

" با اینکه کنگره طی لایحه‌ای برای کنترل بوش در مسایل عراق تلاش کرد، ولی این لایحه برای رییس جمهوری آمریکا لازم الاجرا نمی‌باشد."

 

منبع : سایت عصر ایران

ضمنا یادمون باشه به جناب آقای بوش بگیم ما رو برا نماز صبح بیدار کنن ...

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ج - عبدی ( یکشنبه 85/12/20 :: ساعت 1:23 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بخوانید و بخندید
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 4207
» درباره من

انتظار فرج

» آرشیو مطالب
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب